Odpowiedzi

2010-02-01T23:28:07+01:00
Pewnie chodzi Ci o morza zamknięte

Morza zamkniete to takie morza , które maja utrudnione połączenie z oceanem, zwykle przez wąską cieśninę lub przesmyk,
sa to morza :
Morze Czarne
Morze Śródziemne
Morze Bałtyckie
4 4 4
2010-02-01T23:28:21+01:00
Morze Czerwone, Morze Śródziemne, Morze Czarne, Morze Karaibskie, Morze Bałtyckie.

ale ostrzegam to nie są tylko z Europy
3 1 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-01T23:32:00+01:00
Morze Kaspijskie ,Morze Śródziemne,Morze Bałtyckie,Morze Czarne
2 3 2