Jeśli nie jesteś chrześcijanką, nie czytaj, nie musisz się gorszyć...
Otóż myślałam kiedyś nad tym i teraz chciałabym dowiedzieć się też co Wy o tym myślicie i czy znacie odpowiedź... No więc jak według Biblii Pan Bóg stworzył pierwszych ludzi- Adama i Ewę. Adam i Ewa sobie żyli i urodzili dwóch synów. No właśnie- co się potem stało? Jak pawstali kolejni ludzie? Przecież z tych dwóch synów chyba nic... no to jak?
Może zna któraś odpowiedź?
No ciekawe...

3

Odpowiedzi

2009-10-06T16:26:51+02:00
Syn zaplodnil matke
logicznie tak by to bylo
2009-10-06T16:29:22+02:00
Syn zapłodnił matkę albo Adam spłodził dziewczynkę. ; )
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-06T16:29:57+02:00
Przyznam szczerze, że sama się nad tym zastanawiałam... Są pewne warianty:
Ewa miała jeszcze córki, o których Pismo Święte nie wspomina, bo kobiety nie były kiedyś ważne.A jeśliby je miała, to kto JE zapładniał? Bracia czy ojciec? Kazirodztwo? Hmm... Odpowiedzi nie uzyskamy...
1 5 1