Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-02T01:09:20+01:00
Przyklady gór zrębowych:
Sudety; Harz; Wogezy; Ural; Ałtaj; Schwarzwald; Abisyńskie; Tibesti; Ahaggar;

Wybierz te, które ci się spodobają :) Pozdrawiam
57 4 57
2010-02-02T06:48:50+01:00
Wymień dwa przykłady gór zrębowych
Odp:Sudety, Góry Smocze, Harz, Wogezy, Tien-szan,Góry Sowie w Sudetach, góry Harz i Schwarzwald w Niemczech, masyw Ruwenzori w Afryce.


•••LiCzę Na nAjLePsZą oDpOwIeDź•••
52 4 52
2010-02-02T06:49:35+01:00
Sudety, Harz, Wogezy, Tien-szan i Góry Smocze.
32 4 32