Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-02T08:08:55+01:00
Stwierdzono ,że więcej przed komputerem czasy spędzają dziewczyny,niż chłopcy.
1.Zabiera czas.
2.Wpływa na na gorsze oceny w szkole.
3.Psuje wzrok.(a oczy mamy tylko jedne)
4.Możliwość spotkania pedofila w sieci.(poprzez czaty)
5.Nieodpowiednie strony na które może wejść dziecko.(do zablokowania takich programów służy np:Opiekun lub Benjamin)
3 3 3
2010-02-02T08:30:41+01:00
1.Niszczy szare komórki.
2.Zagrożenia w internecie przez rozmowy przez komunikatory np. GG z pedofilami.
3. Ściąganie filmów zagraża namierzeniem przez policję
4. Niszczy wzrok.
5.Dostajemy gorsze oceny w szkole.

Myślę, że pomogłem.
3 3 3