Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-02T10:53:38+01:00
Pierwiastek z (3-2√2) - √2 = pierwiastek z (1 + 2 - 2√2) - √2 =
pierwiastek z (1-√2 ) ^2 - √2 = -1+ √2 -√2 = -1 - liczba całkowita; cnd.

Perełkaa coś chyba Ci się pomyliło...
może przedmiot?
7 3 7
2010-02-02T10:56:06+01:00
Udowodnij że liczba pierwiastek z (3-2√2) - √2 jest liczba całkowita

pierwiastek z (1+ 2-2√2)-√2=(1+√2)*2-√2=-2
6 2 6