Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-02T10:12:27+01:00
3cm x 4,2 cm x 5cm=3 x 5=15 x 4,2=63cm³
tyle cm³ soku się zmieści
Pole
ustalamy wymiary
3x4,2=12,6cm²
4,2x5=21cm²
5x3=15cm²
dodajemy wszystko do siebię i mnożymy przez 2
12,6+21+15=48,6cm²
48,6cm2x 2=97,2cm2
97,2 to pole całkowite
pliss o naj :*
6 5 6
2010-02-02T10:16:57+01:00
V = a*b*c
v= 3cm x 4,2cm x 5cm = 63 cm szescienne

Ppc = 2ab + 2ac + 2bc

Ppc = 2*3*4,2 + 2*3*5 + 2*4,2*5=25,2 + 30 + 42 = 97,2 cm kwadratowych
13 4 13