Odpowiedzi

2010-02-02T10:10:30+01:00
Saving
swimming
driving
cooking
going
moving
making
singing
writing
meeting
sitting
sleeping
runing
eating
coming
buying
doing
raining
snowing
selling
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-02T10:10:57+01:00
1. going
2.reading
3.writing
4.running
5.doing
6.cooking
7. sleeping
8. drawing
9. looking
10. thinking
11. cleaning
12. washing
13. walking
14 singing
15. dancing
16. watching
17. working
18. swimming
19 listening
20 crying
21. travelling
2010-02-02T10:13:10+01:00
Drawing
smoking
to coming
biting
thinking
cooking
thinking
reading
writting
washing
singing
dancing
stealing
painting
licking
chronicleing
cleaning
doing
hiding
spiting