Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-02T10:12:17+01:00
Zima to jedna z najbardziej zaskakójących pór roku. Czasem bywa łagodna, niekiedy - tak jak w tym roku - bardzo sroga. Wszystko dookoła leży pod pokrywą śniegu. Zjazdy narciarskie przeżywają teraz okras rozwoju i wzmożonej pracy, gdyż nie brakuje narciarzy. Czasem zaświeci słońce, które odbija się niesamowitym blaskiem na drzewach pokrytych lodem. Wszędzie jest biało, powietrze jest rzeźkie i pozytywnie chłodne. Mimo, że zaspy są utrapieniem dla kierowców, a gruba warstwa śniegu na chodnikach jest zmartwieniem przechodniów- myślę, że to jedna z piękniejszych zim.
2 3 2
2010-02-02T10:13:38+01:00
Mój zimowy krojobraz jest bardzo piękny jest tam pełno białego , miękkiego niczym śniegu puchu .. z dachu zwisają przeźroczyste , długie sople .. drzewa są pokryte lodem , bardzo to wszytko ładnie wygląda . Lepię sobie dużego bałówana który będzie pilnował mojego domu . Droga pokryta jest zamarzniętą wodą liczym lodowisko ... zima jest piękna , przepiękna
1 1 1