Odczytaj jaka jest odległość między:
a)mewą a rybą
b)szybowcem a łodzią podwodną

Poziom morza to 0 m
a)mewa jest 17m nad poziomem morza a ryba 14 m PONIŻEJ poziomu morza (czyli -17m)
b)szybowiec jest 368m nad poziomem morza a łódź podwodna 523m PONIŻEJ poziomu morza (czyli -523m)
Teraz trzeba obliczyć te odległości.Za odpowiedzi z góry dzięki.:D

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Tila
  • Początkujący
2010-02-02T10:22:00+01:00
17-(-14)=17+14=31
368-(-523)=368+523=891

2010-02-02T10:27:06+01:00
2010-02-02T12:55:47+01:00