Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-02T10:58:14+01:00
2010-02-02T10:59:51+01:00
Dobrą odpowiedzią jest odpowiedź D.
od spożywania węglowodanów i picia nieprzygotowanej wody.
2 4 2
2010-02-02T11:01:29+01:00
No według mnie to te odpowiedzi nie są do końca parwidłowe gdyż podstawowym czynnikiem wpływającym na powstawanie kamienicy moczowej jest sól. Ale myślę że będzie to w takim razie d.
2 1 2