Powiedz czy jest to reakcja egzoenergetyczna czy endoenergetyczna .
a) spalanie gazu ziemnego w kuchence gazowej
b) reakcja magnezu z kwasem solnym
c) reakcja rozkładu manganianu (VII) potasu
d) spalanie siarki w tlenie
e) spalanie drewna w kominku
f) smażenie kiełbasek na patelni
g) spalanie węgla w kotłowni

2

Odpowiedzi

2010-02-02T11:22:01+01:00
A)egzoenergetyczna
b)endoenergetyczna
c) endoenergetyczna
d) endoenergetyczna
e)egzoenergetyczna
f)egzoenergetyczna
g)egzoenergetyczna
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-02T11:33:40+01:00
Reakcja egzoenergetyczna
reakcja egzoenergetyczna
reakcja endoenergetyczna
reakcja egzoenergetyczna
reakcja egzoenergetyczna
reakcja endoenergetyczna
reakcja egzoenergetyczna
24 4 24