Odpowiedzi

2010-02-02T11:23:43+01:00
Był zwolennikiem wolnego rynku, liberalizmu
44 4 44
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-02T11:25:03+01:00
Merkantylizu- który pojawił się we wczesnym okresie nowożytności, wywodzący się z bulionizmu – teorii mówiącej, że posiadanie metali szlachetnych równa się bogactwu. Termin wywodzi sie z jezyka łacińskiego od słowa mercari, oznaczającego "handlować", "prowadzić handel",
10 3 10
2010-02-02T11:27:16+01:00