1.tkanki rośline opis funkcje rysunki o tych miękoszach...
2. jak ktoś miał to na kartkuwce to niech powie co było to jest podręcznik dla klasy 1 gim. taka zielona z biol..!!!
proszę o to co napisałam w pierwszym punkcie aby było tak żebym się tego nauczyła!!!!

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-02T11:46:36+01:00
Polecam tą stronę- opisy z rysunkami
http://ebiolog.pl/ser-56.html
2010-02-02T11:49:57+01:00
Tkanki roślinne - zbiór komórek o bardzo podobnej do siebie budowie, wykonują te same czynności oraz są wspólnego pochodzenia występującego u roślin naczyniowych.Te tkanki dzielą się na dwie najbardziej znane grupy: tkanki twórcze w nich komórki dzielą się i nie pozostają niezróżnicowane, oraz tkanki stałe o komórkach zróżnicowanych funkcjonalnie.
Są potrzebne następujące substancje aby powstały taknki m.im:
gleba,powietrze,atomy węgla i tlenu,dwutlenek węgla,azot, fosfor, potas, siarka, wapń, magnez.
Roślina przetwarza te substancje nieorganiczne w związki organiczne, z których buduje swoje tkanki.
Proszę :-)