Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-02T11:40:27+01:00
Był on synem Karola Roberta i należał do francuskiej dynastii Andegawenów.
1 5 1
2010-02-02T11:40:37+01:00
Andegawenowie - dynastia
Karol Robert | ojciec
Elżbieta Łokietkówna | matka
1 4 1
2010-02-02T11:40:49+01:00
Ludwik pochodził z rodu Andegawenów d'Anjou (gałąź Kapetyngów) – dynastii rządzącej Węgrami od 1308 do 1382. Jego ojcem był król Węgier Karol Robert, a matką Elżbieta Łokietkówna, córka Władysława I Łokietka i siostra Kazimierza III Wielkiego.
1 5 1