Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-02T11:48:09+01:00
X - cena stołu
y - cena krzesła

x + 6y = 1020
0,9x + 6(0,8y) = 846

x = 1020 - 6y
0,9(1020-6y) + 4,8y = 846
918-5,4y + 4,8y = 846
-0,6y = -72
y = 120zł

x = 1020-6 * 120
x = 1020 - 720
x = 300zł

Odp.Przed obniżką stół kosztował 300zł, a krzesło 120zł
2010-02-02T11:51:01+01:00
B + 6a = 1020
0,9b + 6 = 846
1020 - 6
0,9 + 4,8 = 846
918-5,4 + 4,8 = 846
-0,6 = -72
120zł
1020-6 * 120
1020 - 720
300zł