Odpowiedzi

2010-02-02T11:57:22+01:00
Czas Present Simple stosujemy, kiedy opisujemy czynności, które mają charakter cykliczny, powtarzający się.
Kiedy wypowiadamy się na temat faktów o których słuszności jesteśmy przekonani.
Kiedy mówimy o stanach trwających od dłuższego czasu, mających charakter stały.
Czasu Present Simple używamy też w trybie narracji. Np. opowiadając znajomym jakieś zdarzenie lub obejrzany film
2 4 2
2010-02-02T11:58:07+01:00
Opisujemy rzeczy, które zawsze są prawdziwe; zjawiska
czynności dziejące się przez dłuższy czas
opisywanie, streszczanie filmów, książek
Mówiąc o czynnościach typowych, rutynowych, powtarzających się. Opisujemy cechy ludzi i przedmiotów
3 5 3
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-02T11:58:49+01:00
Czasu Present Simple używamy , kiedy opisujemy czynności dzielącą się w czasie teraźniejszym, która powtarza się co pewnie czas.
Np. :
I go to school.
Do I go to school.
She goes to school.
Does she go to school?
I don't go to school.
She doesn't go to school.
She writes a letter.
Does she write a letter.
2 5 2