Odpowiedzi

2010-02-02T12:25:27+01:00
11/12 to inaczej 110/120
6/12 to inaczej 1/2
2/3 to inaczej 4/6
12/16 to inaczej 3/4
18/21 to inaczej 6/7

te nie mają pary:
25/60
3/10
9/4
5/2
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-02T12:27:30+01:00
1/2 i 6/12
11/12 i 110/120
12/16 i 3/4
4/6 i 2/3
18/21 i 6/7

Te są bez pary: :)
9/4 i 3/10
25/60 i 5/2
Pozdrawiam :)
3 4 3
2010-02-02T12:35:56+01:00
6/12-1/2
12/16-3/4
11/12-110/120
6/7-18/21
4/6-2/3
bez pary 9/4, 5/2, 25/60, 3/10
1 5 1