Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-02T12:24:53+01:00
L.poj l.mn.
M.pajacyk pajacyki
D.pajacyka pajacyków
C.pajacykowi pajacykom
B.pajacyka pajcyków
Nrz. pajacykiem pajacykami
Msc.pajacyku pajacykach
W.pajacyku! pajacyki!


l.poj. l.mn.
M.muszelka muszelki
D.muszelki muszelek
C.muszelce muszelkom
B.muszelki muszelek
N.muszelką muszelkami
Ms.muszelce muszelkach
W.muszelko! muszelki!
1 5 1
2010-02-02T12:24:54+01:00

Mianownik (kto? co?) pajacyk, muszelka
Dopełniacz (kogo? czego?) pajacyka, muszelki
Celownik (komu? czemu?) pajacykom, muszelkom
Biernik (kogo? co?) pajacyka, muszelka
Narzędnik (kim? czym?) pajacykiem, muszelką
Miejscownik (o kim? o czym?) o pajacyku, o muszelce
Wołacz(wołamy o!) pajacyku!, muszelko!
1 5 1
2010-02-02T12:25:15+01:00
M. - pajacyk
D. - pajacyka
C. - pajacykowi
B. - pajacyka
N. - pajacykiem
Ms. - pajacyku
W. - pajacyku!

M. - muszelka
D. - muszelki
C. - muszelce
B. - muszelki
N. - muszelką
Ms. - muszelce
W. - muszelko!

Pozdrawiam i liczę na najlep. :)
1 5 1