Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-02-02T12:27:53+01:00
Kocham cię bardziej niż wczoraj,
ale mniej niż jutro.
Kocham bardziej niż w styczniu,
ale mniej niż w marcu.
Kochałam cię w przeszłości,
kochać cię będę w przyszłości.
W teraźniejszości serce ci swe oddaję,
gdyż wiem, że moje serce dla twojego właśnie rytm nadaje.
Tę samą melodię wybijają,
żyć normalnie nam nie dają.
Kocham twoje oczy,
ich błysk uroczy.
Kocham swój dotyk,
delikatny, czuły.
Kocham cię tak bardzo jak trawa jest zielona
i niebo jest niebowe.
Kocham, ale nie tylko w walentynki..
kocham także wtedy, gdy żadną rolę mają całusy i upominki..
3 3 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-02T12:27:58+01:00
Jeden dzień.
Jedna chwila i ujrzałam Cię.
Zobaczyłam oczy Twe,
Nasze dłonie splotły się.
Nuci radość serce me.
Baśń umysłów
Słów uczucie.
Kocham Cię
I nigdy nie rzucę!
Jesteś mym snem,
Moją radością,
Moją przyszłością
I życia wiecznością!
2 3 2
2010-02-02T12:39:18+01:00
W Dzień Św. Walentego
chcę dać coś osobistego,
wyznać jak Cię mocno kocham,
i nie bujam już w obłokach.
Chciałbym ofiarować róże,
klęknąć blisko twoich nóżek,
móc być z Tobą całe życie,
bo Cię dawno kocham skrycie.
1 5 1