Odpowiedzi

2010-02-02T12:34:00+01:00
Romeo i Julia - "Romeo i Julia" - w. szekspir
Tristan i Izolda -
Staś i Nel - "W pustyni i w puszczy" - H.Sienkiewicz
2010-02-02T12:34:22+01:00
1.Romeo i Julia
2. Tristan i Izolda
3. Balladyna i Kirkor- "Balladyna"
4.Zbyszko i Danuśka - "Krzyżacy"
5.Laura i Filon
6.Mały książe i Róża
7.Staś i Nel

P.S: Nie wiem tyle mam:)
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-02T12:42:58+01:00
Romeo i Julia- "Romeo i Julia"
Tristan i Izolda- "Dzieje Tristana i Izoldy"
Bonnie i Clyde- "Wichrowe wzgórza"
Orfeusz i Eurydyka- mit o Orfeuszu
Zosia Horeszko i Tadeusz Soplica- "Pan Tadeusz"
Edward Cullen i Bella Swan- "Zmierzch"
Grabiec i Balladyna- "Balladyna"
Odyseusz i Penelopa- "Odyseja"
Parys i Helena- "Illiada"
Janek Kos i Marusia Ogniok- "Czterej pancerni i pies"


To są pary z literatury :)
3 5 3