Odpowiedzi

2010-02-02T12:31:17+01:00
Moją ulubioną gwiazdą jest Heath Ledger. Niestety umarł w młody wieku ,ale zdążył nagrać wielkie filmy ,które są hitami. Jego talent był i będzie zawsze wielki , kocham jego filmy i dlatego to moja ulubiona gwiazda!!!
1 5 1
2010-02-02T12:33:12+01:00
Moją ulubioną gwiazdą jest Demi Lovato. Ta aktorka i piosenkarka jest naprawdę świetna. Ma bardzo piękne piosenki oraz gra w ładnym filmie Camp Rock. Ma 16 lat i wydaje się naprawdę miła.
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-02T12:33:40+01:00
Moją ulubioną gwiazdą jest Avril Lavigne -słynna piosenkarka a zarazem projektantka mody. Imponuje mi swoim pewnym zachowaniem i charakterem, którego nikt ani nic nie jest w stanie złamać. Avril zawsze jest pewna swoich czynów i podejmowanych, życiowych decyzji, dlatego też jest ona moim autorytetem i w przyszłości chciałabym być taka sama jak ona.
1 5 1