Odpowiedzi

2010-02-02T12:32:29+01:00
Jetem szatynką, śreniego wzrostu.Mam drobną budowę ciała. Moje włosy są długie i kręcone. Ubieram się na sportowo.
3 3 3
  • Użytkownik Zadane
2010-02-02T12:32:31+01:00
Jestem wysoką blondynką o niebieskich oczach. Nie za gruba, nie za chuda - taka właśnie w sam raz. Karnacje mam po tacie: lekko przyciemniona, jednak nie odbiega od jasnej. Moja cera jest niezniszczona przez trądzik-naturalna, delikatna i gładka skóra.
2 4 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-02T12:34:11+01:00
Jestem wysoką/niską dziewczyną/chłopakiem. Jestem szczupłej budowy ciała/jestem dobrze zbudowana/y. Moje oczy są koloru ...(wpisz kolor swoich oczu), a włosy ... (wpisz kolor swoich włosów). Ubieram się modnie, lubię chodzić w ... (ubranie, które najbardziej lubisz)
Pozdrawiam i liczę na najlep. :)
2 5 2