Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-06T16:46:41+02:00
Według mnie NIGDY nie powinno się kłamać.Kłamanie jest najobrzydliwszą cechą człowieka.Kiedy już ktoś skłamie, wynika z tego wiele różnych niedogodności.Prawda tak czy tak zawsze wyjdzie na jaw, a stanie sie to prędzej czy później, niezależnie od sytuacji.Kiedy prawda "ujrzy" światło dzienne, wtedy osoba, która nas okłamała traci w naszych oczach zaufanie, ktorego już nie może odzyskać.Gdy ta osoba nam coś powie nie będziemy pewni czy mówi prawdę czy kłamię.Tak więc zawsze bez względu na sytuację mówmy prawdę.
9 4 9
2009-10-06T16:56:06+02:00
Uważam, że nie warto kłamać. Często wydaje nam się, że kłamstwo to najlepsze rozwiązanie- niestety tak nie jest. Jeśli kłamiemy to zawsze, ale to zawsze poniesiemy tego konsekwencje. Niczego nie możemy budować na kłamstwie, bo nic tym nie wskóramy tylko oszukamy innych. Jeśli na jaw wyjdą nasze kłamstwa to stracimy zaufanie innych, które później bardzo trudno odzyskać.
12 4 12