Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-02T12:41:22+01:00
Szanowny Panie Dyrektorze. Jesteśmy uczniami (napisz której klasy) i będziemy wystawiać w naszej szkole sztukę pt."Romeo i Julia". Oczywiście chcielibyśmy, aby wszystko wypadło jak najlepiej, więc potrzebne nam będą kostiumy z odpowiedniej epoki. Właśnie dlatego ośmielamy się napisać do Pana.Chcielibyśmy, wypożyczyć te kostiumy z Pańskiego teatru. Oczywiście obiecujemy Panu, że będziemy o nie dbali i oddamy je z powrotem nienaruszone w takim samym stanie.Mamy nadzieję, że rozpatrzy Pan naszą prośbę pozytywnie. Oczywiście już dziś zapraszamy Pana na premierę naszej sztuki, która odbędzie się 15 marca 2010r. Z poważaniem uczniowie (wpisz klasę i szkołe)
4 3 4
2010-02-02T12:49:22+01:00
To tak... na początku w lewym górnym rogu musi być twój adres zamieszkania (np. Jan Kowalski ul.Marszałkowska 15 03-345 Warszawa tel.999-33-00) , w prawym górnym rogu data i miejscowość i pod spodem również po prawej stronie, ale pod tym do kogo to będzie (czyli piszesz: Do Dyrektora Teatru "Bajkowy świat" Prof. Macieja Adamczyka)
potem niżej na środku piszesz PODANIE i teraz treść:

W związku z planowanym występem dzieci szkoły podstawowej w sztuce "Kopciuszek" serdecznie prosimy o wypożyczenie kostiumów na dzień 23.03.2010r. Jednocześnie zobowiązujemy się o oddanie ich w stanie początkowym, nie zawierającym żadnych uszkodzeń.
Prosimy o pozytywne rozpatrzenie naszej prośby.

(po prawej stronie teraz to piszesz)
Z wyrazami szacunku
Uczniowie kl.6
6 3 6