Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-02T12:42:38+01:00
A. 1/4
b. 2/5
c. 4/9
d. 8/9
e. 9/13
f. 7/12
8 3 8
2010-02-02T12:42:55+01:00
A)
6/24=1/4

b)
20/50=4/10

c)
24/54=4/9

d)
96/108=24/27=8/9

e)
72/104=18/26=9/13

f)
84/144=7/12
6 3 6
2010-02-02T12:43:58+01:00
A) 6/24 skracamy przez 6 i otrzymujemy 1/4
b) 20/50 skracamy przez 10 i otrzymujemy 2/5
c) 24/54 skracamy przez 6 i otrzymujemy 4/9
d)96/108 skracamy przez 12 i otrzymujemy 8/9
e) 72/104 skracamy przez 8 i otrzymujemy 9/13
f) 84/144 skracamy przez 12 i otrzymujemy 7/12

;]]
10 4 10