W Polsce w ostatnich latach gwałtownie rozwijają się fundusze emerytalne. Wykonaj polecenia:
a) Wyjaśnij, dlaczego fundusze emerytalne dysponują coraz większymi pieniędzmi.
b) Wyjaśnij, co oznacza skrót OFE.
c) Podaj nazwy przynajmniej trzech funduszy emerytalnych

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-02T13:07:05+01:00
B) OFE - Otwarty Fundusz Emerytalny
c) nazwy funduszy :
- OFE PZU Złota Jesień
- Pekao OFE
- AIG OFE
- AXA OFE
- Generali OFE
- ING OFE

a) Fundusze dysponują coraz większymi pieniędzmi ponieważ coraz więcej ludzi zakłada konta emerytalne i większość tych pieniędzy zgromadzonych w OFE inwestowana jest w obligacje i bony skarbowe
66 4 66
2010-02-02T13:11:47+01:00
B) OFE - otwarte fundusze emerytalne
c)
-AEGON
-GENERALI
-ALLIANZ
a) Ponieważ więcej ludzi zakłada konta emerytalne
33 3 33