Odpowiedzi

2010-02-02T13:13:50+01:00
1.Dzięki podatkom utrzymywana jest cała struktura państwowa
2.Płacenie podatków to nic innego jak współudział w tworzeniu wspólnego dobra
3.Dzięki płaceniu podatków istnieją dobra publiczne, z których może korzystać całe społeczeństwo
34 4 34
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-02T13:21:54+01:00
1.Płacimy podatki aby utrzymywac służbę zdrowia, policje, straż
2. płacimy abysmy w przyszłosci mieli emeryture
3. aby nasze ulice były czyste
20 3 20