Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-02-02T12:56:53+01:00
Bajki od wielu wieków cieszą się niezwykłą popularnością, nie tylko wśród dzieci ale także i dorosłych. Celem bajek jest zapewne ukazanie świata, który jest wręcz idealny: nie ma w nim przemocy, a jednocześnie zawiera ukrytę, bądź domyślne prawdy życiowe, który w zabawny i humorystyczny sposób trafiają do dzieci. Dorośli też kiedyś byli dziećmi, być może bajki w jakimś stopniu wyeliminują istniejący między nimi konflikt pokoleń i będą starać się zrozumieć świat młodych.
12 3 12
2010-02-02T12:59:57+01:00
Bajki są niezwykłe.Wynikają z nich morały ,nauczki,przestrogi co jest szczególnie dobre dla dzieci.Czytając je czy oglądając można przenieść się w niezwykły świat fantazi.Każdy z chęcią je przeczyta/obejrzy bo najczęściej są pełne humoru i niezwykłych przygód.
22 2 22
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-02T13:00:33+01:00
Moim zdaniem celem pisania bajek jest przede wszystkim pokazanie dzieciom i nie tylko jak wygląda zło i dobro, które one w dużym stopniu przedstawiają. Dzieci bardziej wolą słuchać bajek i uczuć się z z nich o tym co dobre i złe, niż wysłuchiwać kazań rodziców ;) Bajki także rozbawiają dzieci i to w sumie jest głównym celem ich pisania. Dorośli także znajdują w nich wiele inspiracji i maja przyjemność z ich czytania dzieciom. Rodzice czytaniem bajek uczą dzieci zasad takich jak właściwie postępować. W bajkach jest przeważnie miła i ciepła atmosfera.

Myślę, że chociaż troszkę pomogłam ;)
13 3 13