Uzupelnij poniższy zapis:
Maryję nazywamy orędowniczką poniewaz:
....................................................................................
Wspomożycielką ponieważ..........................................................................................
Pośredniczką ponieważ:..................................................................................

3

Odpowiedzi

2010-02-02T13:08:49+01:00
Wspomożycielką ponieważ pomaga nam w każdej chwili.
Orędowniczką ponieważ oręduje za nami.
Pośredniczką ponieważ jest matką Jezusa i pośredniczy pomiędzy nim, a ludźmi na ziemi.
21 2 21
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-02T13:28:48+01:00
Maryję nazywamy orędowniczką ponieważ oręduje z nami. Jest zawsze z nami i nam pomaga.

Maryję nazywamy wspomożycielką kościoła i świata ponieważ pomaga nam ludziom, kościołowi i światu. Dzieki niej swiat staje sie lepszy

Maryję nazywamy pośredniczką ponieważ posredniczy w rozmowach z Panem Bogiem. Pomaga nam i uczy nam jak z Nim rozmawiac.




Wiem ze osoba nade mna podobnie napisala ale poprostu i naczej nie mozna tego wztlumaczyc... Wiec nie badz zly:a
28 4 28
2010-02-02T17:13:10+01:00
Orędowniczką bo oręduje za na Mi u Boga
wspomożycielką bo nam pomaga w dążeniu do zbawienia
pośredniczka bo pośwrdniczy Miedzy nami a panem Bogiem
9 3 9