Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-02T13:11:24+01:00
Kule białe / kule czarne to 2/3
2x - kule białe
3x- kule czarne

liczność omegi = 5x (2x+3x)

A-zdarzenie polegające na wylosowaniu kuli białej

liczność A = 2x

P(A)= 2x/5x = 2/5
2010-02-02T13:12:33+01:00
2:3 stosunek

liczba kul- przyjmuję że 5

2- białe kule
3- czarne kule

5- 100%
1- 20%
2- 40 %

Odp. Prawdopodobieństwo wylosowania kuli białej wynosi 40%.