A) 2x+3xy-x+2x-xy+b
b)-4a+x+y-2x+3a-y
c)4+5p-2pw-2w+3wp+p
d)jedna druga x do potęgi 2+12xy-6xdo potęgi 2+8xy-x do potęgi 2 +3
e) 10ab do potęgi drugiej +jedna druga a do potęgi 2 b-7ab do potęgi 2 - 3,5ab do potęgi drugiej +4a do potęgi 2 b


błagam o pomoc 20punktów do zgarnięcia prosze o pomoc a i nie dało się pisać jedna druga w cyfrach :P błagam piszcie !!!

2

Odpowiedzi

2010-02-02T13:31:01+01:00
A) = 3x + 2xy +b
b) = -a - 3x
c) = 4 + 6p + wp - 2w
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-02T13:36:19+01:00
A)
2x+3xy-x+2x-xy+b = 3x+2xy+b
b)
-4a+x+y-2x+3a-y = -a-x
c)
4+5p-2pw-2w+3wp+p = 4+6p+wp-2w
d)
1/2x²+12xy-6x²+8xy-x² +3 = -6,5x²+20xy+3
e)
10ab²+1/2 a²b-7ab²-3,5ab²+4a²b = -0,5ab²+4,5a²b
1 5 1