Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-02T13:32:43+01:00
40 % * 1,5 l= 0,6 l to kosztuje 1,8 zł

1,5 l kosztuje 2,5
Przypuśćmy, że chcemy kupić 3 l tej wody, wtedy:
musimy kupić 5 butelek 0,6 l po 1,8 zł i wynosi to 9 zł
lub 2 butelki 1,5 l po 2,5 zł i wynosi to 5 zł.
Bardziej opłaca się kupić wodę "zdrój" za 2, 5 zł :)
2010-02-02T13:38:45+01:00
40% liczby 1,5 to = 0,6

0,6+0,6= 1,2

1,80+1,80= 3,60

Odp: bardziej opłaca kupić się pólitrową wode