Skala 1: 500 000

Odległość na mapie Odległość w terenie
1 cm ile km ?
5 cm ile km ?
1 mm ile km ?
2,7cm ile km?
0,6m ile km ?


Skala 1: 1000 000

odległość na mapie Odległość w terenie

1 cm ile km?
6,2 cm ile km?
16 cm ile km?
1 mm ile km?
17 mm ile km?

2

Odpowiedzi

2009-10-06T16:42:48+02:00
Skala
1:500 000


1cm:5km
5cm:25km
2.7cm:13.5km
0,6m=60cm
60cm:300km


Mam nadzieję że pomogłam choć trochę.;)
31 4 31
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-06T17:10:41+02:00
Skala 1: 500 000
Odległość na mapie Odległość w terenie
1 cm - 5 km
5 cm - 25 km
1 mm - 0,5 km
2,7cm - 13,5 km
0,6m - 300 km

Skala 1: 1000 000
odległość na mapie Odległość w terenie
1 cm - 10 km
6,2 cm - 62 km
16 cm - 160 km
1 mm - 1 km
17 mm - 17 km
22 2 22