Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-02T13:35:39+01:00
-poprzez kontakty z innymi ludźmi
- rozwijanie swoich zainteresowań
-czytanie książek
-praca nad sobą
-oglądanie naukowych programów i filmów
-udział w różnorodnych konkursach, imprezach charytatywnych itd.
1 4 1
2010-02-02T13:41:53+01:00
Rozwijać swoją osobowość można na różne sposoby. Jeżeli mamy jakieś zainteresowania rozwijamy je uczęszczając do różnych kółek, klubów itp. Gdy chodzimy do szkoły i uczęszczamy na zajęciach, także rozwijamy swoją osobowość. Uczymy się języków obcych by później móc wyjechać za granicę. W domu rodzice uczą nas dobrych manier, grzecznego zachowanie - to znak że rodzice pomagają nam rozwijać osobowość. Każdy człowiek rozwija osobowość gdy dorasta i doznaje nowych przygód.