Hejka ;)
chce zadanie na już !

a oto jego treść :

za pomocą cyfr ustal właściwą kolejność operacji technologicznych podczas szycia spódnicy .

... upiąć formę na materiale i wykroić.
...zdjąć wymiary z figury.
...przygotowć forme
...sfastrygować.
...wyprasować.
...zszyć ręcznie lub za pomocą maszyny.
...przymierzyć .
...wszyć zamek i pasek.
...dokonać poprawek.
...wykończzyć wyrób

w te puste pola wpiszcie numerki od 1 do 10 , ok ;)







3

Odpowiedzi

2010-02-02T13:35:48+01:00
2010-02-02T13:37:45+01:00
-3
-1
-2
-4
-10
-5
-7
-6
-8
-9
:):)
9 2 9
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-02T13:38:09+01:00
3.upiąć formę na materiale i wykroić.
1. zdjąć wymiary z figury.
2.przygotować forme
4.sfastrygować.
10.wyprasować.
5.zszyć ręcznie lub za pomocą maszyny.
7.przymierzyć .
6.wszyć zamek i pasek.
8.dokonać poprawek.
9.wykończyć wyrób
9 4 9