Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-02T13:43:24+01:00
Troszczę się o "zdrowie" Ciała Chrystusa - Kościoła poprzez codzienną modlitwę i całkowite zawierzenie siebie Panu Bogu. To dzięki miłości do bliźnich i chęci niesienia pomocy innym, wzrasta moja wiara, oraz zyskuje pełnię szczęścia, którą daje mi codziennie Jezus Chrystus, poprzez duchową pomoc i rady w życiowych decyzjach.
15 4 15
2010-02-02T14:20:33+01:00
O zdrowie Ciała Chrystusa Kościoła troszczę się poprzez codzięnną modlitwę, częste uczęszczanie do kościoła na mszę świętą, do sakramentu pokuty, do komuni świętej. Trzeba przestszegać zasad moralnych, katechizm Kościoła.
14 3 14
2010-02-02T15:43:46+01:00
Trzeba chodzić do Kościoła i modlić się. Najważniejsze jest jednak szanować swoją wiarę i wysłuchiwać Pisma Świętego.
14 3 14