Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-02T13:47:57+01:00

1. o której dziś wstałeś?
2. kto zrobił śniadanie?
3. co robiłeś przed południem?
4. komu pomogłeś w szkole?
5. jak pomogłeś w domu twoim rodzicom?
2010-02-02T13:52:39+01:00
1Wan bis du heute aufgestanden?
1. O której dziś wtałeś
2Wer hat das Fruhstuck gemacht ?
2. kto zrobił śniadanie?
3Was hast du am Vormittag gemacht ?
3. co robiłeś przed południem?
4Wem hast du in der schule geholfen ?
4. komu pomogłeś w szkole?
5 Wie hast du deinen Eltern zu Hause holfen?
5. jak pomogłeś w domu twoim rodzicom?