Zgłaszam spam za np:napisanie niewiem


pole powierzchni całkowitej graniastosłupa prawidłego czworokątnego jest równe 340cm kwadratowych a pole powierzchni bocznej jest równe 240cm kwadratowych oblicz objętość tego graniastosłupa

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-02T14:17:31+01:00
Pc=340
pb=240
ppodst=?=340-240=100

ppodst=a^2=100
a=10
pb=4a*b
240=4*10*b
6=b

v=a*a*b
v=100*6=600


odp 600 cm^3

teraz ok
2010-02-02T19:26:30+01:00
340cm-240cm=100cm
100cm razy 2+340cm+240cm=780cm