Odpowiedzi

2010-02-02T13:51:18+01:00
Zad.3 str.18
Podreśl:
rozwój prosty, rozdzielnopłciowość, dymorfizm płciowy, jajorodność
Zad.4 str.18
Podział komórki - dzięki któremu powstają dwie komórki potomne;
Pączkowanie - gdy na ciele jednego osobnika powstaje uwypuklenie dające początek nowemu organizmowi.
17 4 17
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-02T13:55:43+01:00
Ćw3/18str
Powinny być podkreślone:
jajorodność, rozwój prosty, rozdzielnopłciowość, dymorfizm płciowy

ćw4/18str
Różnica polega na tym, że przy podziale komórki, komórka dzieli się na 2 równe części, a przy pączkowaniu odrywa się organizm, który jest mniejszy od macierzystego. W dodatku przy pączkowaniu kilka organizmów może rosnąć jednocześnie na organiźmie macierzystym.
24 4 24