Odpowiedzi

2010-02-02T13:51:32+01:00
1) 123 - einhundertdreiundzwanzig
2) 268 - zweihundertachtundsechzig
3) 98 - achtundneunzig
4) 67 - siebenundsechzig
5) 23 - dreiundzwanzig
6) 87 - siebenundachtizg
7) 1000 - zehntausend
8) 149 - einhundertneunundvierzig
9) 201 - zweihunderteins
10) 444 - vierhundertvierundvierzig
11) 902 - neunhundertzwei
3 5 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-02T14:00:02+01:00
1)hundertdreiundzwanzig
2)zweihundertachtundsechzig
3)achtundneunzig
4)siebenundsechzig
5)dreiundzwanzig
6)siebenundachtzig
7)Tausend
8)hundertneunundvierzig
9)zweihunderteins
10)vierhundertvierundvierzig
11)neunhundertzwei
2 5 2