Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-02T14:00:57+01:00
F(x)=x²*e^x
dziedzina: x∈R
f'(x)=2x*e^x+x²*e^x
f'(x)=0 <=> 2x*e^x+x²*e^x=0
x*e^x*(2+x)=0, (e^x>0 zawsze!)
x=0 ∨ x=-2
ekstrema lokalne:
f(0)=0
f(-2)=4*e^(-2)
przedziały monotoniczności:
f(x) rośnie <=> f'(x)>0 <=> x∈(-∞,-2) ∧
f(x) rośnie <=> f'(x)>0 <=> x∈(0,∞)
f(x) maleje <=> f'(x)<0 <=> x∈(-2,0)
1 1 1
2010-02-02T14:11:59+01:00
f(x) = x²e^x
f'(x)=2xe^x+x²e^x
f'(x)=e^x(x²+2x)
e^x(x²+2x)=0 e^x>0 wiec moge podzielic
x(x+2)=0
x1=0 x2=-2
patrz filetowy wykres bo e^x>0
zrob tabelke
x
f'
f
dla x zaznacz piony dla x=-2 i x=0

wszystko widac na wykresie funkcji
i znakow jej pochodnej / to nie wykres pochodnej tylko jej znaki !!!!/


pozdrawiam

Hans

Napisz mi czy to szkola srednia czy uczelnia


5 3 5