Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-02T14:08:18+01:00
Australia:
szczyt -Góra Kościuszki 2228 m n.p.m
rzeka -Murray

Wielka Brytania:
szczyt -Ben Nevis, 1343 m n.p.m
rzeka -Severn

USA:
szczyt -Mount Whitney 4418 m n.p.m
rzeka -Mississippi

Kanada:
szczyt -Logan 5951m n.p.m
rzeka -Mackenzie
2010-02-02T14:15:43+01:00
Państwo | Australia | Wielka Brytania| USA | Kanada
szczyt: | g.Kościuszki|Ben Nevis |McKinley |Mount Logan|
rzeka: Murray-Darling |Severn |Mississippi|Ottawa |