Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-02T14:06:37+01:00
Dane;
a=4cm b=2cm h=5cm
trzeba obliczyc sumy wszystkich boków
O=2×(2a+2b)+4×h=4a+4b+4h=4×4cm+4×2cm+4×5cm=16cm+8cm+20cm=44cm
ODP;Aby wykonac szkieletowy model prostopadłościanu trzeba użyc 44cm drutu
2010-02-02T14:15:20+01:00
H=5cm,
a=4cm,
b=2cm.
Prostopadłoscian ma 12 krawędzi:
Suma krawędzi = 4*a + 4 *b + 4 * h = 4 * 4 + 4 * 2 + 4 * 5 = 16 + 8 + 20 = 44 cm

Odp. Potrzebne jest 44 cm drutu