Jurek i Wojtek chcieli kupić tę samą grę komputerową. Niestety, Jurek miał tylko ¾, a Wojtek 0,6 potrzebnej kwoty. postanowili połączyć swoje oszczędności i kupić wspólnie jedną taką grę. Oblicz ile kosztowała ta gra, jeśli ze wspólnych pieniędzy zostało im jeszcze 21 zł.

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-02T14:04:18+01:00
¾x+0,6x=x+21
1,35x=x+21
0,35x=21
x=60
2010-02-02T14:06:18+01:00
¾x+0,6x=x+21
1,35x=x+21
0,35x=21
x=60
oto moje rozwiązanie