Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-02T14:20:59+01:00
Trudno jest być sprawiedliwym dla człowieka, gdyż na świecie rządzi pieniądz. Ludzie często zapominają o swoich wartościach i potrafią za pieniądze dotrzeć do celu nawet kosztem drugiego człowieka. Nie wiele jest osób, które potrafią nie ulegać zachłanności swojej i także innych ludzi. Człowiek myśli, że jak nie zapłaci za coś, to wobec niego ludzie nie będą szczerzy i będą chcieć być dobrymi i sprawiedliwymi dla niego.
Myślę, że ludzie muszą uczyć się sprawiedliwego życia już od momentu narodzin.
1 5 1
2010-02-02T14:22:18+01:00
Ponieważ, boimy się prawdy, co powie na to drugi człowiek
1 5 1
2010-02-02T15:06:57+01:00
Ponieważ kiedy zły człowiek coś zrobi źle już niemoże mieć naszego zaufania, i możemy dać go inneej , ale będzie nam przykro gdy ta inna osob będzie sie źle z tego powody czuła wiec trzeba mu wybaczyc i żyć w zgodzie ;)



plz. daj naj ;D.
7 4 7