Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-02T14:07:38+01:00
WHO - Światowa Organizacja Zdrowia zajmujaca się problemami zdrowia na świecie.

Tasiemczyce- choroby pasozytnicze ( inwazyjne) wywołane przez różne gatunki tasiemców

Przeciwciała - specyficzne białka produkowane przez limofocyty B w odpowiedzi na antygeny
1 5 1
2010-02-02T14:13:52+01:00
1.WHO - światowa organizacja zdrowia
2.Tasiemczyca jest chorobą odzwierzęcą; do zakażenia dochodzi drogą pokarmową, poprzez spożycie mięsa zawierającego postacie przetrwalnikowe pasożyta, tak zwane wągry.
3.Przeciwciała - substancje produkowane przez organizm w celu obrony przed infekcjami i innymi obcymi czynnikami.
Pozdrawiam ;)