Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-02T14:08:47+01:00
10l=10dm³

10dm³/(5dm*2dm)=1dm=10cm

poziom podniesie się o 10cm
2010-02-02T14:12:19+01:00
V = a x b x c
V = 50 x 20 x 35 [ cm]
V= 3500 cm 3 = 3,5 litra
1 5 1
2010-02-02T14:12:38+01:00
A) przeliczam
35cm=3,5dm
50cm=5dm
b) objentosc akwarium
V=Pp*h
Pp=5*2
Pp=10 dm2
V=10*3,5
V=35dm3
c) licze ile zwiekszy poziom
10:(5+2+3,5)=10:10,5=100:105=1dm

2 3 2