Odpowiedzi

2010-02-02T14:10:32+01:00
Stałocieplność, biologiczna zdolność utrzymywania stałej temperatury ciała, bez względu na zmiany temperatury otoczenia.
23 4 23
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-02T14:10:33+01:00
Stałocieplność - zjawisko utrzymania przez ssaki i ptaki stałej temperatury ciała, niezależnie od temperatury otoczenia
44 4 44
2010-02-02T14:11:03+01:00
To jest organizm który niezależnie od pogody ma zawsze zblizoną temperaturę
naprzykład my , ludize takimi jesteśmy. zawsze mamy 36.6 chyba ze jestesmy chorzy :>
9 3 9