1 gimnazjum Puls życia

ćw1 / str30
Zaklasyfikuj przedstawione na ilustracjach organizmy do odpowiedniej grupy, a następnie uzupełnij tabelę.

ćw2 / str30
Podkreśl nazwy organizmów autotroficznych.

ćw3 / str30
Zaznacz prawidłowe zakończenie zdania.

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-02T14:20:09+01:00
Zad.1 str.30
Grzyby, protisty, bakterie

Zdolność i sposób rzęski rzęski nici
poruszania się

Sposób bezpłciowo bezpłciowo podział komórki
rozmnażania się

Liczba komórek 1 lub 2 1 lub wielokomórkowe 1 lub wielokomórkowe

Obecność i liczba
jąder w komórce bezjądrowe jądrowe jądrowe

Zad.2 str.30
Podkreśl:
chlorella, gronkowiec złocisty, sałata morska, chrobotek reniferowy, morszczyn pęcherzykowaty

Zad.3 str.30
Zielenice
27 4 27
  • Użytkownik Zadane
2010-02-02T14:43:41+01:00
Zad.1
grzyb protisty bakterie

bakterie protisty grzyby
wic maja nie maja
podzial komorki fragmentacja,podzial kom. fragmentacja,zarodniki
jedna jedno lub wielo jedno lub wielo
brak jedno lub wiecej jedno lub wiecej

zad.2
1,3,6,7,8

zad.3
zielenice
14 1 14