Zadanie : jedna z japońskich firm motoryzaczyjnych z okazji sześćdziesięciolecia firmy przygotowała współczesną kopię pierwszego samochodu własnej produkcji. W Japoni samochód kosztuje 8,17 mln jenów. Jaka jest wartość w złótówkach, jeśli 100 jenów kosztuje 2.72 zł ?
Plisska ;** Na 14.30 mam zajęcia i potrzebuje zadanie ;D Prosze o szybkąodpowiedź ;** Dzięki ;]

2

Odpowiedzi

2010-02-02T14:20:17+01:00
(8 170 000/100)*2,72=81700*2,72=222 224zł
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-02T14:25:21+01:00
Koszt auta - 8.17mln=8170000jenów

100jenów ----- 2.72 zł
8170000jenów ----- x zł

x=8170000*2.72 /100=222224zł